Prezentare generală a hotelului
Bine ați venit la Crystal Palace
Construit în 2003 și renovat integral in 2018, Crystal Palace este un hotel de 4 stele situat in cea mai importanta zona de business a capitalei din nordul Bucureștiului, la numai 10 km de Aeroportul Internațional Otopeni și la 15 minute de centrul istoric al orașului.
Hotelul Crystal Palace este situat în inima celui mai important centru de afaceri din București și în imediata apropiere de Promenada Mall zona de afaceri Floreasca si zona Baneasa. Pe o rază de 5 km veți găsi RomExpo - cel mai mare centru de expoziții, Romaero, cartierul Pipera, cu cele mai importante parcuri de afaceri, Piața Presei Libere și Piața Charles de Gaulle.
Pentru ca ne pasa | Siguranta la Crystal Palace Hotel
“Cultura ospitalitatii Crystal Palace Hotel consta in faptul ca suntem o echipa de oameni care are grija de oameni si va asiguram de faptul ca hotelul va fi mai curat si mai in siguranta ca niciodata.” Bogdan Dragomir - CEO Crystal Palace Hotel
Siguranta, protectia si confortul oaspetilor si a angajatilor nostri, reprezinta prioritatile noastre.
Luptam alaturi de intreaga lume in prevenirea extinderii COVID-19. Echipa noastra este pregatita in aceasta privinta si, conform obiceiului, ne asiguram sa oferim intregul suport oaspetilor nostri, in conditii de maxima siguranta, mentinand aceleasi standarde si servicii excelente in sporirea confortului.
Pentru siguranta dumneavoastra, pentru a va garanta un sejur in conditii de securitate sanitara maxime, am implementat noi standarde de igienizare a intregii cladiri, utilizand cele mai bune substante din Romania, respectand cu strictete si responsabilitate protocoalele recomandate de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii:
- Instruirea intregului personal in privinta protocoalelor imbunatatite/ actualizate datorita acestei pandemii globale, protectiei personale, dar si a celor din jur;
- Testarea temperaturii fiecarei persoane la intrarea in tura, asigurandu-le dotarea cu echipament de protectie personala (masti, viziere, manusi, substante de dezinfectie);
- Reducerea interactiunii in randul personalului prin restabilirea standardelor de comunicare si de indeplinire a sarcinilor zilnice;
- Testarea temperaturii vizitatorilor si oaspetilor;
- Mentinerea recomandarilor Organizatiei Mondiale a Sanatatii cu privire la distantarea sociala si expunerea acestora in toate spatiile publice;
- Punerea la dispozitie a substantelor de igienizare in toate spatiile publice si a prosoapelor de unica folosinta; servetele dezinfectante puse la dispozitia oaspetilor la intrari si in zonele cu trafic intens;
- Punerea la dispozitie a serviciului de room-service gratuit si utilizarea tacamurilor si veselei de unica folosinta;
- Reducerea consumabilelor din hartie (carnetele, brosuri pentru oaspeti) in spatiile de cazare, eliminarea din camere a Guest Directory-urilor si punerea la dispozitie a suportului din Front Desk pentru informatiile legate de continutul acestuia si nu numai;
- Sigilarea camerelor dupa dezinfectare si interzicerea accesului personalului in acestea;
- Dezinfectarea zilnica a camerelor utilizate;
- Imbunatatirea standardelor de curatenie in intregul hotel, utilizarea substantelor speciale recomandate de catre centrele de control si preventive a extinderii COVID-19, pentru combaterea virusilor si bacteriilor;
- Dezinfectarea suplimentara a celor mai atinse obiecte utilizate si zone din spatiile de cazare precum: carduri de acces, manerele usilor, butoanele lifturilor, telecomanda TV, intrerupatoare, mocheta, draperii, tapiterie pat, telefon fix, panou comanda temperatura ambientala, interior minibar si produse aferente, etc.
- Cresterea frecventei curatarii zonelor publice;**
- Modificari aduse bufetelor, room service-ului in camera si spatiilor de conferinta;
- Express check-in si check-out;
- Evaluarea si implementarea de noi tehnologii precum pulverizatoare electrostatice cu dezinfectant si cu lumina ultravioleta pentru igienizarea suprafetelor si obiectelor.
Toate masurile luate vor fi constant actualizate si imbunatatite conform recomandarilor centrelor de control si Organizatiei Mondiale a Sanatatii.
SC Bodu SRL - număr de certificat 709/2009
Ora locală și timp
- Anul construcției: 2003
- Ultima renovare în: 2018
- Nr. de camere: 74
- Nr. de etaje: 5
- Tipul de proprietate: Hotel
- Clasa hotelului: 4 ****